خوشحال میشوی

شـعلــه ســـوزان عـشــق

خوشحال میشی اگه بشنوی که هنوز دوست دارم..

خوشحال میشی که بشنوی به خاطر دوست داشتنت هر روز دارم عذاب میبینم..

خوشحال میشی که بشنوی دارم از عشقت میسوزم و هیچ کاری ازم بر نمیاد..

اره اگه باشنیدن این حرفا خوشحال میشی پس بیشتر اعتراف میکنم..

هر روز که میگذره من بیشتر شکسته تر میشم

دلتنگتر میشم ..بیشتر گریه میکنم..

شبا با گریه سر بر بالشت میزارم ..

مدام بهت فک میکنم و لحظه ای نمیتونم تو رو از ذهنم پاک کنم ..

میفهمی دارم عذاب میکشم دارم دیونه تر میشم ..

حالم خوب نیست..

اره خودم خواستم عاشقت بشم و حالا دارم تاوانش رو میدم ..

جرم من فقط دوست داشتن صادقانه بود ..

جرمم این بود که بدون هیچ هوا و هوسی عاشق شدم و دل دادم ...

تو این زمونه گرگ صفت هرچه صادقانه تر و پاکتر عاشق باشی بازنده هستی ..

دارم بی تو عذاب میکشم اینوعــشـــقـم

 

               


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نوشته شده در ساعت توسط .|


آخرين مطالب
Design By : MohammadDesign.IR

onLoad and onUnload Example